המלצות לאחר שאיבת שומן

רחצה: מומלץ להתקלח יממה לאחר הניתוח. יש להמנע משפשוף אתרי הניתוח ואין להוריד את החבישות. יתכנו הפרשות מהפצעים הניתוחיים ביומיים שלאחר הניתוח.

בגד מחטב: הבגד המחטב מפחית את הפיחות ועוזר בעיצוב הכוף. על-מנת להשיג תוצאה מיטבית יש ללבוש את הבגד המחטב למשך 24 שעות לאחר הניתוח (למעט בעת מקלחת). לאחר כחודש ניתן להסירו.

פעילות גופנית: ניתן לחזור להליכה תוך שבוע-שבועיים מהניתוח. יש להמנע מפעילות אירובית וספורטיבית למשך 3 שבועות מהניתוח. החזרה לפעילות בכפוף לאישור ד"ר שטהל בעת ביקורת במרפאה.

חשיפה לשמש: צורתן הסופית של הצלקות מתקבלת בתום שנה מהניתוח. בתקופת זמן זאת מומלץ לצמצם את החשיפה לשמש ולמרוח קרם הגנה בעל מקדם הגנה (SPF) של 30 לפחות

חבישות: יש להמנע מלהסיר עצמאית את החבישות. לרב הפלסטרים הדקים (סטרי-סטריפים) יפלו מעצמם לאחר החלמת החתכים הניתוחיים, לרב תוך 3 שבועות.

משככי כאבים ותרופות: ניתן ליטול משככי כאבים אם מופיע הכאב. מומלץ להתחיל באקמול או אופטלגין, ורק בהעדר שיפור להשתמש בתרופות מרשם, כגון פרקוסט.
במידה ואת/ה נוטל/ת תרופות באופן קבוע, יש ליידע את ד"ר שטהל ולקבל הנחיות הן מד"ר שטהל, הן מהרופא המרדים והן מהרופא המטפל דרך קבע.

ניידות: מומלץ להמנע משכיבה ממושכת במיטה, ולהתנייד מייד למחרת הניתוח, זאת ע"מ לקצר את תקופת ההחלמה ולפחית את שיעור הסיבוכים.

חזרה לעמוד הניתוח

צרו עימי קשר

    עוד על ניתוח שאיבת שומן
    side-menu-top
    side-menu-faq
    side-menu-rec
    side-menu-gal
    side-menu-tips-before
    side-menu-tips-after
    side-menu-bot
    עוד על שאיבת שומן לגברים
    side-menu-top
    side-menu-faq
    side-menu-rec
    side-menu-gal
    side-menu-tips-before
    side-menu-tips-after
    side-menu-bot